I just wanna sink my teeth in that

Hemma i växjö igen, var hemma runt elva :) Sjukt skönt väder ute måste jag säga! Trotts de så fick min mage ett spel idag igen.. är så förbannat trött på att den ballar ur helt plöstligt! Måste ta en dag och tid hos massa olika doktorer & sen hålla tummarna för att någon faktiskt kan hjälpa mig. Mamma tror de kan vara en cysta jag har.. AJ! De enda jag vet är att det känns som att jag har fått en kniv i magen, eller nej, de hade varit lindrigare med en kniv! De svider (i magen) de pulserar, jag kan inte gå rakt & jag kan absolut inte ligga på rygg. Någon som vet vad de kan vara så är tips väldigt välkommna!

Nu har jag fått huvudvärk med eftersom Tino var helt inne på att inte lyda mig när vi skulle lägga oss. Ligga i korgen? hell no! (var hans tanke) bajs hund.. tur han är söt! Och vet ni vad? Nu ligger han i korgen ;) jag vann!

Puss & God natt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du skaffar en hundvalp och sen bara gnäller på den heeeela tiden. jag tror inte du är mogen nog att ha en egen valp.

2012-02-22 @ 14:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0