I'll be your Emmylou and I'll be your June

Sådär!
Håret är klart. De blev väl inte riktigt för jag ville men de blev som förväntat, tycker nog de ser rätt så tufft ut !



Jag färgade det blont, som jag alltid gör. Dock ser de ut som att jag hade rött/orange hår innan och att jag slingade det blont. Får ser hur det ser ut när det har torkat, de blir morgon-dagens problem! Ser de fördjävligt ut så är de bara att färga det igen! (sånt här man slipper när man går till frisören!!)


Fin hy har jag med! åååh.

Nu ska jag försöka mysa med min Tino som är uppe i varv lagom tills jag ska sova.. Varför inte liktsom!
Kan han inte bara vara så mysig som han var innan idag, låg i sin korg och höll om sina leksaker. Eller som igår när han somnade på armstödet på soffan! Så jävla S Ö T





Dock trillade han ner bara sekunder efter jag tog denna bilden, men man behöver tydligen inte vakna för det!



Nej, nu hittade jag En prinsessas dagbok på tv så den ska glo på och drömma mig tillbaka till 15 års åldern!
Sov gott Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0