I'll start to spend my money

Hallå!
Fy fansiken så trött & sleten jag är idag. Huvudet väker och mina ben bär mig knappt! Det har aldrig varit så jobbigt att gå ut med hundarna de kan jag lova!
Kom hem till Växjö vid tio i morse och då hade jag fortfarande inte sovit något, så jag var riktigt trött, tur mamma var hemma och tog hundarna så jag kunde få sova en stund. Vilket jag gjorde, sov till halv ett ungifär, sjukt gött, somnade direkt !
Jag är inte pigg nu, men beydligt bättre än innan. Men jag tror jag stannar i soffan hela dagen idag, har trotts allt en trött liten valp sovandes på min arm, så de vore ju elakt att flytta på sig :)



Mer info om gårdagen får ni senare, (jag måste själv komma ihåg allt som hände) Det jag kommer ihåg nu var att vi var laddade, vi kom hem sent & att det var kallt i hässleholm, och jag har bränt mig på fingret, har en super stor båsa.. kul, svider inte alls!

Nej nu ska jag kolla tv & vila ! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0