I'll throw it, throw it all away!

God kväll!
Jag är fortfarande vaken! Och jag har inte ens vilat ögonen ! Är rätt grym ändå ;)

Åkte som sagt till Karlshamn idag med mamma. Tåget var bara en timme försenat.. Men vi fick tid för frukost och kaffe på Centralstationen innan vi åkte, alltid ett plus!



När tåget väl kom (då en timme försent!!!) Så åkte vi inte speciellt länge innan jag var hungrig igen, men som tur så hade vi packat med "mattsäck". Jag är ju hungrig för jämnan nu för tiden så de var rätt självklart att ha något med sig :)



Väl framme i Karlshamn, efter byte i hässleholm så gick jag säkert tre kilometer för att ta ut pengar... Självklart upp för den största backen jag någonsin sett med! Jävla Karlshamn, ska aldrig gå där igen! Aja när jag kom tillbaka till stationen där mamma väntade på mig, så kom den personen vi väntade på bara efter några minuter. Han hade med sig denna underbara varelse!





Denna underbara lilla tjockis springer nu runder och leker med diverse leksaker vi har köpt till honom :) Tino är namnet och jag fick honom av min mamma :) Som ni kanske gissar så är han den lilla hemligheten jag har pratat om ;) Har försökt hålla det för mig själv eftersom man inte kan lite på att människorna i älmhult håller tyst när man ber dom, yepp thats the truth !

Nu ska jag leka med min nya bebis!
Puss :*

you must replace old memories with new ones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0