Just to know you still remember me

God kväll !
Hur mår ni idag? Kan slå vad om att ni mår bättre än mig, har en super jobbigt huvudvärk och den har varit där mest hela dagen.. kul! Råkade skalla Anna rätt hårt på näsan igår så de kan nog ha med det att göra också :s.

Kvällen igår, jag har funderar och funderar, så jag tror att jag har fått alla bitarna på plats :)
Jag tog tåget härifrån vid fyra (det var på fitt håret att jag hann med det) Men jag kom hem till Anna i alla fall, runt fem. Det var lite stressigt men på en och en halv timme hann vi fixa oss, göra / äta mat och bli fulla! Tycker de är en rätt bra tid för två tjejer :) Men sen är vi tjejer rätt så organiserade också :)



Färdiga och hyffsat fulla så åkte vi till förfesten som var hemma hos Nallen (?) Där var de riggat ja jävlar, rökmaskiner och lasrar överrallt! De är så det ska se ut! :) Förfesten på gick tills halv nio tror jag då åkte vi till stationen, köpte biljetter och hoppade på tåget! I tåget var det full rulle och bra stämning ända tills vi hoppade av.. På fel station..Men vad gjorde väl de!  Vi gjorde det bästa av situationen och gick in på något annat ställe Energi Box eller något tror jag det hette.

Det var inte en människa där inne, så väl spenderade pengar! Vi tog en taxi till Penthouse istället och där var det folk! Vad gjorde vi sen om inte dansade i flera timmar. Träffade en trevlig pojk från england med namn James, lite på dock! Runt fyra lämnde vi Penthouse och tog tåget till Malmö & sen en taxi till hotellet som killarna skulle bo på.

Anna och jag lämnade hotellet runt halv sex och tåg tåget till hässleholm, där kom Annas pappa och hämtade oss. Vi var i Älmhult runt 7 & min buss gick en timme senare. Tror ni jag ville något annat än att sova? Nej.

Det var nog hela kvällen, eller ja, jag har lämnat ut att berätta sånt som inte fick hända men ändå gjorde det, och sånt man ville skulle hända & så gjorde det de ;) Men det håller jag för mig själv!
Nu ska jag göra något att äta, är sugen på att baka med, ska se vad mamma har hemma :)

Lite bilder ↓

























Sådär! Mer bilder än så hade jag inte! :)
Puss :*

Julia: Jag hade super roligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0