Let it rain, let it rain, let it rain!

God morgon, klockan är 07.46 & jag håller på att klä på mig lite vättiga kläder, endast byxorna som har blivit bytna än så längre. Gick en lång runda med pip direkt när jag steg upp så han klarar sig tills de är dags för våran 45 minuters runda i eftermiddag när jag kommit hem :)

Men innan det så ska jag till älmhult och äta lunch på skolan med bästa tjejerna! Funderar på om jag ska skippa frukosten så jag kan äta så mycket som möjligt sen ? fast jag är rätt hungrig nu... hm en kopp kaffe hos mormor ska det bli i alla fall!

Nej ! Nu ska jag göra mig färdig, bussen går 08.28 och den vill jag gärna hinna med!
Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0