Love is supposed to be this bad

Hallå :)

Nu har Johanna åkt hem & de är deppig och tyst här hemma nu..!
Vi har i alla fall haft super trevligt sen hon kom hit & vi bakade! Jo jag tackar ja vad vi bakade! Fyra olika goda kakor blev det :) Vi kollade på big brother mitt i allt och gick sen en sväng med hundarna i regnet, så romantiskt! Klockan två var jag super trött så skickade Johanna i säng och sen tog jag mammas säng :)

















de blev en hel del som ni ser! Och gott var det med! Mättande också så det kunde inte bli så mycket krängande :)
Nu ska jag kolla på LA gigolo tills Big brother börjar sen är det nane dags!
Imorgon kommer Tina och håller mig sällskap :) Kommer bli kuuul!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-23 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0