me, myself and my shoes

Hej :)
Nu är det eftermiddag och jag har varit i stan två gånger :) Att bo i Växjö kommer ruinera mig! 
Först åkte jag dit för att byta byxorna mamma köpte till mig igår, självklart hade dom inte storlek 28.. så jag testade ett par i storlek 26 &


DOM PASSADE!
awsome! :) Mitt springande börjar visa sig :) Inte dumt de ni!
Efter jag bytt byxorna gick jag en sväng och hamnade i en sko butik, hittade ett par skor men sa nej till mig själv. Så jag åkte hem igen. När jag kom hem ångrade jag mig och ville ha skorna ändå, så jag åkte tillbaka ! :D
Köpte dom och gick en runda till. Då hamnade jag på BikBok, där hittade jag ett par sommar skor så dom plus lite snoddar & några klämmor fick följa med hem :).



Nu ska jag göra biffar för jag håller på att dö av hunger! Ett varm bad sitter nog fint sen med  :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0