Rock my world into the sunlight

Tog mig en tripp till älmhult för att lämna in det där dumma försäkrings-kassa-pappret. Sjukt störigt att jag inte hittar de här i växjö! Men nu tog jag med mig några lappar hem så nästa månad skickar jag dom på posten :)

När jag ändå var i Älmhult passade jag på att träffa Anna för lite planering inför fredag. Men jag är nog mer förvirrad nu än jag var innan. Nu pratas det om Köpenhamn också så nu vet jag inte riktigt vart vi ska. I vilket fall som helt så kommer det bli sjuk, de är en sak som är säker!

Nu ska jag kolla på tv med min mor och sen blir det nog en tidig kväll, måste upp i vättig tid imorgon! Japp japp!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0