Shadows march as the dark invades

God morgon!
Var ute och gick en lång runda med pip när jag steg upp, lärde mig rätt fort att ska jag gå ut när det är mer än 5 minus grader så borde jag ha två par byxor på mig.. Kände inte mina lår när jag kom hem igen! Aja den läxan är lärd!

När jag kom in blev det lite frukost, är dock fortfarande hungirg så jag funderar på om jag ska ta någon macka till!



Kände mig lite konstig i kroppen igår med, och genast slog det mig att jag hade kissat säkert 15 gånger under dagen. Så när jag gick och la mig så kom jag på "ah.. urinvägsinfektion" IGEN!!! Slängde genast ihop två stora glas Citron vatten & hävde i mig, så somna gjorde jag efter ett tag i alla fall. Idag känns de lite bättre, men fortsätter dricka Citron vatten, och de ska jag göra föralltid! Jag tycker inte ens om det!



Usch!
Kan vara värt att dricka de istället för få urinvägsinfektion!

Nu - mera frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0