Shout to all my lost boys

Hej! :)
Idag blev jag väckt av Johanna runt halv tolv, tur hon ringde för jag hade försovit mig! Dock gjorde det inget för hon var också sen.. Vi hade planerat att åka hem till Clara för grillning och skridskor åkning :) Så vid ett tog jag tåget till Älmhult och mötte upp Johanna. Vi körde till Willys och köpte grillkorv och bröd :) Vi var hos Clara runt halv tre! Vi drack en kopp kaffe och satte sen på oss alla 45 lager med kläder!

För det första var de inte lätt att få på sig skridskorna, hade inte en aning att skridskor hade så mycket snören! Men de gick till slut och de var inte heller super lätt att sen stå i dom! Jag har inte åkt skridskor på säker 10 år.. fast efter ett tag så gick det helt okej, och jag var inte den som trillade först :P, de var Clara! Ska dock inte skryta för jag trillade dit två gånger direkt efter varandra bara en timme senare... typiskt! Johanna var den enda som klarade sig!
Vi åt upp en tio pack med korv och drack kall MER, en mycket fin dag har jag haft!

Jag tog tåget hem med Mamma vid sju och har tagit det lugt framför tv:n & lagat middag sen dess, nu ska jag snart hoppa i säng, har lite samtal som ska ringas imorgon så jag ska upp i tid :)













Denna fina bilden av en mycket glad Johanna får avsluta dagen! Nu går jag till sängs.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0