This is gonna change everything

Hallå!
Tror ni jag är trött idag? ja lite men faktiskt inte så jävligt som jag trodde. Tino behövde endast gå ut två gånger inatt och jag tror mest de var för att jag vaknade, inte jätte lätt att sova när man har en klump bredvid/på sig! Är inte så van vid de ju :)

Jag lämnade över Tino till mamma vid sju imorse och sov sen vidare till ca 10. Steg upp gick en lång runda med Pip & åt lite frukost. Tog sen bussen in till stan för att lämna in dagsersättnings papper, men tror ni jag hittade försäkringskasan? NEEEJ! Och inte en jävel visste vart det låg. tydligen hade dom flyttat sin lokal så nu vet ingen vart den är.. super kul att vandra runder i snön och knappt veta vart jag är..

Jag gav upp och åkte hem igen, ska ner och göra ett nytt försök på måndag!
Nu ska jag vila framför tv:n med min bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0