This way you gonna kill me

Halva Big Brother har gått och jag är redan såld! Tror de kommer bli en sjuk säsong! En gravid kvinna gick nyss in och killarna var gulliga mot henne "vi ska hjälpa dig med allt" haha de kommer bli kul att se hur detta kommer sluta!


Svar till Emilia: Hur och varför jag och Nicklas gjorde slut håller jag gärna för mig själv. Det är en super jobbig tid att komma över någon, tro mig! Det tar tid och de gör ont, men de går över! Några tips är väl att håll dig sysselsatt, va med vänner och gör saker som du tycker är kul! Försök att göra det omöjliga och tänk inte på din förre detta, varje gång du tänker på han, tänk direkt på något annat, något roligt! dock inget kul ni gjorde ihop! Tillslut kommer du komma på dig själv att du inte tänk på honom på en viss tid och då kommer du må bra! De blir bättre. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Haft en bra helg? :)



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan, läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan, läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-19 @ 23:20:00
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0