To love them so much it hurts

Hej.
Ligger åter i min säng efter vad jag tycker har varit en lång dag!
Steg upp vid halv åtta, gick en lång runda med pip, fixade till mig, hoppade över frukosten och åkte sen till Älmhult. Drack en kopp kaffe hos min mormor innan Johanna & Tina plockade upp mig och vi åkte till skolan. Där mötte vi upp Clara och sen satte vi igång att äta våran tre rätters lunch! Jag tog bilder, i alla fall på förrätten och huvudrätten men min telefon är super konstig och borde kastas så den har snällt raderat dom... KUL. Maten var i alla fall god och HR09 ska ha stor credit, bra jobbat damer!

Tog en kaffe på Deres efter att jag köpt värmeljus åt mamma på Ikea, Johanna Tina & Marina var med, även Anna dök upp efter en stund. Lite senare gjorde jag min syster en tjänst och hämtade mormor efter bingot, (hon vågar inte gå ute när de är halt) och körde henne hem. Efter de åkte jag och Marina hem till min far på en snabb visit, han var sjuk och lillebror plus passas tjej sov så de var inte så lyckat. Istället tog vi några byavarv i både Killeberg och Älmhult innan vi hamnade uppe hos Elin för ännu mer kaffe :)

Vid åtta tog jag tåget hem till Växjö & när jag kom hit så hade min snälla mamma köpt ett par blåa byxor till mig (har velat ha dom ett tag) Men med min otur var dom bara 4 storlekar för stora typ... typiskt att man ska vara liten... Inte alltid jätte positiv tjejer, tänk på de!! Så imorgon blir det stan för att se om jag kan hitta mindre storlekar, eller möjligtvis beställa hem någon mindre storlek. Fick ett fint naglack också!



Men nu är det läggdags, jag och mamma har tvättid som börjar vid sju imorgon... awsome.
Så jag ska somna till ett OC avsnitt, om jag nu kan de, tror jag håller på att bli sjuk.. kanske skulle ta det lungt i helgen? NEEEH!
God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0