And they're waiting for us to arrive

Dag 01 – Presentation
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar


Mina föräldrar.
Min mamma heter Titti Pernilla Yvonne Carlsson och är 42 år, men innombords så är hon bara 17 ;) Hon jobbar som personlig assistent på Älmhults Kommun & har gjort dom senaste 12 åren. Hur hon orkar med det förstår jag inte! Min mamma är den bästa personen på jorden, kanske inte guds bästa barn men helt klart den ärligaste och.. nej de finns inga ord, hon är bara bäst. Hon ställer alltid upp och de finns inget hon inte klarar av. När hon var 15 omkom hennes bror i en bilolycka bara 21 år gammal. Hennes pappa gick bort när hon var 13. Klarar man något sånt innan man är 20 klarar man det mesta. Hon är det starkaste personen jag någonsin träffat och jag älskar henne mest i världen! :) Hon är inte klock i huvudet men vem fan är väl de? ;)



Min pappa heter Björn Urban Elofsson och fyllde 41 förra veckan :) Han jobbar på Möcklen AB och gör något så stort som bergkrossare. Han är en all-görare och den näst envisaste personen på gjorden, jag är den som är envisast ;) Vi har inte bra kontakt och har aldrig haft, inte sen jag var 4 år i alla fall. Han bor ihop med sin tjej Anna & deras gemensamma son (min lillebror) Linus som snart är 1 år. Min pappa menar väl men har svårt för att visa det på rätt sätt. Han är sträng och tycker man ska klara sig själv dagen efter man fyllt 18 år. För de gjorde han när han var ung. Jag älskar min pappa, men vi har inte mycket gemensamt och har svårt att komunisera. Alla vill vara "pappas flicka" men jag har inte varit det. De är svårt och jobbigt att tänka på det, men jag vet att han älskar mig, trotts att han allt för sällan visar det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0