We can do this all night

Hallååå!
Sitter hemma hos anna nu, har svept två glas vin och X antal shots redan och klockan är inte ens sju! Vi ska strax åka till förfesten, där det befinner sig ca 20 killar! BARA! haha, kommer bli en mycket sjuk kväll! Köpenhamn it is ser det ut som just nu så Penthouse är nog dit vi ska! Kommer bli bra och jag antar att både jag och Anna kommer spåra totalt!  Lika bra! nu kommer Annas mamma så nu ska vi åkte till förfesten !
hey och hå!! Puss !





svar på komentar!
Klubben vi ska till tillåter inte att man har synliga tattueringar, finns chans att man blir utkastad eller inte kommer in över huvud taget. En kille jag känner blev utkastad på grund av att han hade keps, deras grej är typ att alla ska se lika dana ut! Så därför måste jag täcka dom. Jag tog en kavaj på mig så nu är det löst! :) ha en trevlig kväll du!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för svar! :) ha en mega trevlig kväll själv!! Tror du får fett kul!!

2012-02-17 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0