We'll make the great escape

Usch vilken lång och tråkig dag!
Klockan är två minuter i tio med.. som om jag skulle kunna sova nu. Nope.
Så för att fördriva lite tid kollar jag igenom mina bilder på datorn, kastar gammalt skit, rätt svårt men de måste fan bort! Det är bara skit på tv med. Är inte vad att vara hemma en lördag! första gången på närmare 3 månader jag är hemma en helg.. Galet när man tänker på de så, men de är sant! Men så är det när man har en bebis att ta hand om! Får se om mamma är ledig nästa helg, i så fall tänker jag dricka brännvin! :)

Men nu ska jag ut med djuren en sista runda innan jag lägger mig i sängen, kanske ska sno mammas säng inatt? hm.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0