When you stand too straight and tall

God morgon
De är bara en si så där 14 minus grader ute, men stoppade de mig ifrån att gå en 30 minuters runda med hunden? Nej. Ångrade jag mig efter 20 minuter? Ja. Så nu ligger jag ner bäddad i sängen med mammas vete kudde på benen (värmer den i micron så den blir varm), gjorde misstaget att bara ha ett par byxor på mig idag IGEN.. dumt gjort!

Aja, varför är jag uppe vid denna tiden då ? ah de man kan undra.. Nej men de är så att tvättiden började vid sju och vid åtta tyckte jag de var min tur, så det är därför :)

Som sagt sitter jag i sängen, äter lite frukost, fil med musli och banan, plus två knäckebröd :) Gott!
Ska äta upp min frukost och se ser vi vad som händer, blir nog en tripp till stan idag med.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0