why don't you make up your mind

Hallå.
Sitter på stationen i älmhult för tillfället, stället är helt proppfullt och tåget så självklart en kvart försenat.. why not när jag är så redo att komma hem! Det har varit en mycket bra helg, jo de ha de!
Men de roligaste var lätt gisslan dramat i Annas lägenhet igår natt! Så sjukt, vem följer med upp i en lägenhet utan att ha blivit bjuden, för att sen bädda ner sig i sängen och vägra gå? En mycket sjuk människa! Så jag och Anna satt på toa i säkert en halvtimme innan jag samlade mod och försökte kasta ut honom, gick inte så bra.. tio minuter senare gick han. Så satans konstig! Tur man hade både polis & "pojkvänn"(pojkvänn är inte rätt ord!)  i varsin telefon, vi kände oss rätt säkra ändå :)

Nej nu får jag nog packa ner mina saker och se om jag kan komma ut härifrån, man vet ju aldrig när tåget dyker upp!
Puss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0