You begin to wonder why you came

God morgon.
Har varit vaken ett tag redan. Tino gör revolt här hemma och tycker inte alls jag ska sova hela dagarna.. ååh! Ett satans pipand på honom inatt. Ska se om mamma kanske vill ha han hos sig inatt :)

Jag har gått en runda med djuren och sen ätit frukost. Ägg-röra & grovfralla :) Gott! Nu kollar jag på Sjunde himlen & väntar mest på att mamma ska komma hem igen. Vet inte riktigt vart hon är. jag halv sov när hon pratade med mig innan :)

Johanna kommer hit idag runt fyra, åker in till stan och möter henne sen drar vi nog och handlar lite så vi kan baka senare. Mamma har tjatat på mig att baka sen jag flyttade hit, så idag tar jag tillfället i akt eftersom Johanna kan hjälpa mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0