You're like a shot of pure gold

Sitter här och funderar på vad man ska ha på sig på fredag!
De är super svårt att klä sig när det är kallt och snöigt ute. En stor vinter jacka är inte det snyggaste direkt. Jag känner mig inte super uppklädd i min rosa vinter jacka i alla fall!
Eftersom vi ska åka tåg så kan man inte ha så mycket saker med sig för i så fall så måste man bära på det hela kvällen, sen kan man inte ha för lite kläder på sig för då finns de risk för köldskador. Det får bli strump-byxor x3 om de ska klänning. Sen vill jag inte ha jeans på mig, för de är inte så fest aktikt.
Åååh, vad jag längtar till vår och sommaren! När man kan gå ut i kläning och höga klackar, utan att halka, trilla och frysa halft ihjäl. Shorts & Linne ! fy tusan så fint de kommer bli ! längtar som en galning!

Men oavsett hur mycket jag längtar så är det ju faktiskt vinter just nu. Så det här med klädvalet kommer bli jobbigt, de känner jag redan nu! Ska rota runt i min gaderob imorgon och se om jag kan hitta något snyggt !

Puss :*





Sköna sommar dagar i gräset, vilken fin sommar vi hade förra året! (när den väl kom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0