you're no longer desired

Hallå :)
idag har jag och mamma varit på ÖB & handlat en massa olika saker. Eftersom det är punka på mammas bil så fick vi glatt ta bussen. När vi kom hem igen så var vi hungriga men orkade inte göra något, och där har man ett plus med att bo i stan, man kan få maten hemkörd! Så idag slog vi till med en pizza, de var väldigt längesen sist så det var helt okej :)



Pip gillade de nya sakerna :)

Han var inte så bitter i morse heller när jag gick en runda på 40 minuter med honom i solen, fin morgon!





Nu ska jag ligga i matkoma ett tag innan jag går en runda med hunden & sen tar ett varmt bad, känns som att de var för längesen jag låg där nu!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0