You're wide eyed looking for excuse

Var på Grand samarkand en runda med Nina, Joe, My, Mormor & Mamma. Trevligt :) Fick i mig en vanilj-latte & de är helt klart en ny favorit! Super god !
Åkte hem runt tre & var jätte hungrig, fick inte i mig någon frukost i morse.. Så jag stekte till potatisen som blev över igår :)
Var ute med hundarna nyss, ingen trevlig historia! Det blåser fruktansvärt mycket ute & Tino tycker om att springa efter saker som gör sig. Jag har ont i min arm nu så mycket som han drog. Kanske borde gå ut och låta han springa en runda på fotbolls-planen ? Kan vara kul för han :)

Nu ska jag kolla på reprisen av familjen annorlunda! :)
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0