And we're standing side by side

Hallå :)
Sitter här och lyssnar på rihanna som har en låt som jag fastnat för, så om och om igen går den :)  We found love!
Åkte till stan med mamma idag, (jag bor i växjö nu om jag glömt nämna de!) Tog mig friheten och köpte ett 25Mbit till 4G nätet, så nu går det undan med datorn, mamma kan sitta med sitt 6Mbit hehe :) 



Var inne på HEMMAKVÄLL med, förhandsbokade Twilight - breaking dawn :) nu är de bara att hoppas på att tiden går fort till den 14 mars! :) Köpte lite godis med, äter inte godis mer än en dag i veckan så det får vänta tills söndag tror jag, längtar till söndag, inte för godisets skull, mest för att de kommer nog bli en bra dag!

Och vet ni vad? Idag fyller min älsklings fis My 3 år! Helt galet vad tiden går fort! Tänk om tre snabba år börjar hon skolan! jag som ville att hon skulle förbli en bebis!







Jo tiden den går snabbt!
Nu vill jag att lördag ska komma så jag kan bli full och få dansa av mig , sen ska söndagen komma snabbt så jag får mysa :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0