Feel the heartbeat in my mind

Jag har blivit super dålig på att skriva här! Känner inte riktigt behovet så som jag gjorde innan, ska se om jag kan bli bättre eller lägger jag ner helt, vad tycker ni ?

Var i alla fall ute i lördags, i älmhult så klart trotts att de egentligen var planerat att vi skulle gå ut här i Växjö. Men jag ångrar inte att jag gick ut i alla fall! :) Blev inte att jag var i älmhult förrens 22 så jag började dricka sent, men vad gjorde väl de när efterfesten höll på till halv sju på morgonen! Förstår inte att jag orkade vara uppe! Men kul hade jag i alla fall!



Marina & Jag


Förfest


Jimmie + arg gubbe var trötta på efterfesten ;D



Dompe

Nu ska jag kolla på en film och försöka sova så jag kanske kan vända tillbaka dygnet någon dag snart!
Puss

Kommentarer
Postat av: mimmi

fortsätt, fortsätt!

2012-01-24 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0