I wouldn't have it any other way

Hej :)
Har precis vilat en stund, tyckte jag behövde det men när jag la mig i sängen var jag inte alls trött, så det blev att jag kollade på hipp hipp hora och tog senare ett bad. Skönt!
Var ute och shoppade lite igår.
Kom hem med en ny kavaj (!) , en guldglittrig tröja, ett par trosor, ett par jeans & en svart-glittrig fest väska :) ÄR super nöjd, var ute i måndags med, då fick jag med mig nya naglar, en tröja, en väska & två par trosor. Bra vecka!
Något måstre ju peppa mig i dessa dystra tider, jag flyttade ifrån min syster i tisdags (igår) och bor just nu på hemlig ort tills jag bestämmer mig hur jag ska göra. Men vet ni vad? Jag är nöjd-

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0