I'm just playing to let you win

God kväll!
Idag har Johanna varit på besök i min och mammas enkla boning, alltid trevligt med sällskap & speciellt när de är johanna som kommer :) Har blivit lite dåligt med kvalitets-tid sen jag flyttade.. Får försöka ta igen det!



Men innan Johanna kom hit så var morsan och jag ute och handlade lite, en ny hundkrog/puff till pip till exempel. Han gillade den :) Kanske ska köpa en till?



Nu sitter jag i soffan och väntar på att tröttheten ska slå på, ska nämligen upp tidigt imorgon & åka till älmhult, det är möte dags igen.. Alltid lika kul! Efter de blir de en träff med Marina & säkerligen Nina med :) Åker hem till växjö igen på kvällen om inte min eftermiddags dejt blir längre än väntat :) Time will tell!

Nu ska jag kolla klart på American Pie presents: Beta house sen försöka sova !
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0