It's like a radar and it comes to you

Klockan slog precis om till tre och jag har inte gjort något vettigt idag.
Steg upp runt tio & åkte med mamma till stan för att handla lite för månaden, kom hem med 8 påsar mat :) Så nu kan det lagas middag!
Åt en stor frukost när vi kom hem, hade en fruktansvärd huvudvärk, anatgligen för att jag inte hade ätit något! Har kollat på två avsnitt av OC nu precis och har även fått hem säsong två !
Ska kasta på mig lite tränings kläder och gå en lång runda med pip nu, kanske springa en runda efter det med om de inte är allt för kalla ute, brrr!
Efter det blir det en dusch & sen planera inför middagen ikväll, lillasyster kommer hit med, längesen man såg henne nu. När jag tänker efter han jag inte träffat henne detta året :s.. dåligt!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0