like none of the lights in your house work.

Var ute och gick med pip innan, 45 minuter blev det :) kunde gått en stund till men måste tänka på att pip är 12 år och en väldigt liten hund, men han klarade det! De blir samma runda imorgon :)
Efter jag kommit hem ifrån Älmhult, ska dit imorgon för att äta lunch med tjejerna på skolan, tre-rätters i restaurangen är inte fel! Kan inte bestämma mig vad jag ska ta dock! vad tycker ni?


Förätt alt 1: Kycklingpaj med ruccolasallad
Förätt alt 2:Philadelphiabakelse med bacon.
Kötträtt:Marinerad kotlettrad med skysås serveras med ungsrostade rotfrukter
Fiskrätt:Nötpanerad lax med tagliatellepasta och en härlig grönsallad med salladsost.
Husman:Falska wallenbergare med potatismos samt lingonsylt.
Vegetariskt: Pasta med ostsås och blandade grönsaker.
Desser alt 1 : Kolapaj med choklad täcke serveras med vispad grädde.
Desser alt 2 : Vit chokladmousse med limemarinerade bär.

Pris för tre rätter: 45 kr.
Sista bokningsdag 31/1-12. Vi har begränsade platser så det är först i kvarn.
Boka här vid intresse, hjärtligt välkommna!
Önskar HR 09.


Kommer bli riktigt gott oavsett vad jag tar skulle jag tro! Kommer bli kul att gå runder i de gammla korridorerna igen, kanske ta en sväng in i storköket med, lite kaffe med lärarna och säker någon god kaka! :) Kommer bli fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0