Like Peter Pan up in the sky

Hej.

Gick nyss och la mig i sängen, tv:n har inget vettigt att bjuda på ändå så jag kan lika väl försöka sova hyffsat tidigt idag :) Jag kollar runder på Telenors hemsida och försöker hitta ett SMS-paket, har hört att de finns något man kan lägga till så får man skicka så mycket man vill för bara 99 kr i månaden? kan vara värt de, har börjat skicka en hel del sms och när jag betalade min telefon räkning nyss var jag inte allt för glad :s, men jag hittar bara olika "surf pottar" man kan lägga till, hm.. får nog slå en pling till telenor imorgon, se om jag kan få någon hjälp!

Nu ska jag kolla på OC, fick hem säsong 1 förra veckan så är inne på den nu,har sett alla avsnitten hur många gånger som helst, men jag tröttnar inte! Låg och grät här innan idag, haha!

God natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0