Needle in the back says I love you baby

God kväll!
Har precis städat mitt rum lite snabbt, kände att de var grus på golvet och så kan man inte ha det! Så tog ett varv med dammsugaren och plockade upp lite. Mitt rum är inte stort så de tar ca 2 minuter.. kommer kanske en bild på mitt så kallade rum någon gång, tänker inte lova något!

Tog ett långt bad innan, alltid lika gött! Så nu är jag super ren :) Måste ju vara fräsch när man ska till skolan imorgon :) Kommer blir riktigt trevligt, är rätt pepp faktiskt! Saknar skolan, eller ja kanske inte skolan i sig utan mer att ha något att göra varje dag och att alltid träffa vännerna, de saknar jag! Så imorgon kommer bli som "the old days"

Nu ska jag kolla vidare på mitt älskade OC & sen försöka sova, ska upp vid halv åtta och hå en lång runda med hunden innan jag tar tåget till Älmhult!
Puss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0