No, There's nothing that I wouldn't do

Hallå!
Söndag kväll och de har vart en vild helg, ah det har de! :)
Fredagen bjöd på att jag stressade mig hemmifrån till Älmhult, var där runt fem, vid sex körde jag, Nina, Jimmie & Marina ner till Bökhult för att grilla lite. Det var riktigt kallt ett tag men de fixade till sig sen. Jag började inte dricka förrens vi kom hem till DP sen eftersom jag körde. Förfestade hemma hos DP & sen en sväng till Sorello. Var super trött när jag kom hem men fick inte sova på flera timmar på grund av en överpigg killebergare...
Brasan var i alla fall rätt mysig, när man väl fått upp värmen

Lördagen började med frukost på Deres (standard) sen en sväng upp till DP, jag hade cravings efter mina mjukisbyxor som låg där och jag tror de flesta av oss behövde nyktra till lite. Utanför DP stog Jimmie's bil som jag skulle ha, med framrutan täckt i tidningspapper & socker... En kompis till Jimmie skulle ge igen ifrån förra helgen då Jimmie täckte hela hans bil med snö.. Jobbigt för mig dock att  de var jag som hade bilen..





Men eftersom jag var snäll och skulle köra Frallan & Linus till Osby så fick dom fixa det ;) gick bort rätt lätt med varmt vatten :)
Väl i Osby blev de en tripp till systemet (tyckte inte jag hade tillräckligt), killarna hoppade sen av och då körde jag & Marina hem. Jag åt en pekingsoppa till middag och sen powernappade jag och Marina i ninas soffa. Runt sex hämtade jag Elin & Richard sen började jag fixa mig. Körde till Adde runt sju & hällde upp direkt :) Festen var så gott som igång! Speak easy var det vi skulle till så dit drog vi runt elva, jag dansade hela tiden tycker jag och när jag och Johanna vandrade hem senare så kunde jag inte gå ordentligt i trappan, inte super roligt att gå i platta skor när man dansat i högklackat i 4 timmar! :D Men de löste sig!

Sov som en stock och vaknade runt nio idag, beställde en kycklingtallrik så fort pizzerian öppnade, åt lite av den & hämtade sen marina som hade hamnat i killeberg. Vi hade också kalas för My idag, hon är lite sjuk men de har gått bra endå. Elgittaren var favoriten!



Så den har man lyssnat på nu hela kvällen!

Nu är klockan snart tio och jag valde att stanna i Älmhult tills imorgon, nu ska jag bre mig ett knäckebröd & sen slänga mig i soffan!
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0